Nazywam się Anna Roszkowska. Skończyłam Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, specjalność Społeczna Psychologia Kliniczna, specjalizacje: postępowanie z pacjentem chorym psychicznie oraz psychoterapia. Następnie ukończyłam Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne SWPS uzyskując kwalifikacje pedagoga oraz podyplomowe studia wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim uzyskując kwalifikacje pedagoga terapeuty w zakresie pracy kompensacyjno-wyrównawczej. Jestem absolwentką studiów podyplomowych uprawniających mnie do diagnozy i terapii zaburzeń procesów przetwarzania sensorycznego (SI).
Ukończyłam roczne szkolenie w terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w CTPB. Uczestniczyłam w kursie NBAS (Skala Oceny Zachowania Noworodka) oraz w rocznym szkoleniu z Psychoterapii Psychoanalitycznej Dzieci i Młodzieży. Ukończyłam również szkolenie Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów oraz Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów PRO 2 st. - konsultacje. Uzyskałam certyfikat w zakresie Growth Through Play System. Wykorzystuję elementy tej metody w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Byłam stażystką na oddziale neonatologii, w publicznym szpitalu klinicznym im prof. W. Orłowskiego w Warszawie. Odbyłam intensywny kurs NVC. Skończyłam liczne szkolenia min.: Stosowanie i interpretacja Dziecięcej Skali Rozwojowej DSR, Dyskalkulia. Od diagnozy do skutecznej pomocy, Zasady diagnozowania dysleksji u uczniów klas III szkoły podstawowej z nowej baterii testów, Podstawowe zagadnienie terapii i edukacji dzieci z autyzmem cz. 1 i 2, Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania®, Stymulacja Mechanizmów Lewopółkulowych. Fascynują mnie neuroplastyczność mózgu oraz badania naukowe poświęcone temu jak wielki wpływ na rozwój mózgu dziecka mają jego codzienne interakcje z dorosłymi. W swojej pracy kieruje się empatią i uważnością. Staram się dostrzegać potrzeby dzieci i rodziców. |